Spoločnosť predala od januára do konca septembra celkovo 242.722
vozidiel. V porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka to predstavuje
rast o 10 %.
Najvýraznejší rast predaja zaznamenala spoločnosť v Európe, kde na trh
dodala 51.742 áut. Oproti prvým deviatim mesiacom minulého roka to
znamená zvýšenie o 23 %. Dobré výsledky dosiahla aj na domácom trhu, kde
jej predaj vzrástol o 19 % na 24.814 vozidiel.
Zvýšenie predaja o dvojcifernú hodnotu zaznamenala aj v Severnej
Amerike. Na tomto trhu predala za deväť mesiacov roka 64.487 áut, čo
medziročne predstavuje rast o 14 %.
Z kľúčových automobilových trhov evidovala firma Porsche pokles iba v
Číne. Na tomto trhu predala od januára do konca septembra 60.748
vozidiel, čo oproti rovnakému obdobiu minulého roka znamená pokles o 12
%.